HJORT KØRESKOLE

Hjort Køreskole
Adresse: Storegade 18, 4171 Glumsø

Tilmelding og betaling

Tilmelding til kørekortforløb sker via vores hjemmeside eller ved personlig henvendelse. Ved tilmelding betales et depositum på 500 kr. Restbeløbet kan betales enten i én samlet betaling eller opdelt i to rater efter aftale.

Betalingsmuligheder

Vi accepterer følgende betalingsmetoder: kreditkort (Visa, Mastercard), MobilePay, og bankoverførsel. Når du tilmelder dig, bliver depositummet trukket med det samme fra din valgte betalingsmetode. Restbeløbet vil blive trukket i henhold til den betalingsplan, du vælger, enten som én samlet betaling eller opdelt i to rater. For betalinger opdelt i rater vil den første rate blive trukket efter første teoriaften, og den anden rate vil blive trukket en måned senere.

Pakketilbud

Betalingen for det samlede beløb af pakketilbuddet med rabat skal ske ved én enkelt indbetaling. Alternativt kan beløbet opdeles i to rater, men dette vil medføre en ekstra meromkostning. Ekstra kørelektioner udover dem, der er inkluderet i pakken, skal aftales og betales direkte med din kørelærer til den gældende pris pr. kørelektion.

Afmelding og ændringer

Afmelding af en kørelektion skal ske senest dagen før lektionen, inden kl. 12:00. Weekend- og mandagskørelektioner skal dog aflyses senest fredag inden kl. 12:00. Kørelektioner, der ikke er aflyst rettidigt, skal betales fuldt ud. Hvis du ikke medbringer din lektionsplan eller er påvirket af alkohol eller stoffer, vil du blive nægtet kørsel, og lektionen skal betales til din kørelærer.

Refusion

Hvis du vælger at stoppe undervisningen hos Hjort Køreskole efter at have betalt hele beløbet, refunderes det resterende beløb som følger:

• De ydelser, du har modtaget, trækkes fra det betalte beløb til vores aktuelle listepriser.
  • Den resterende difference vil blive refunderet til dig.

Refusionskrav skal fremsættes til Hjort Køreskole inden for et år fra den første betalingsdato (se din faktura). Efter denne periode vil der ikke være mulighed for tilbagebetaling.

Ansvar og forsikring

Eleven er ikke ansvarlig for skader på skolevognen. Hjort Køreskole har ansvars- og kaskoforsikring, der dækker alle skader, der måtte opstå under kørelektionerne.

Persondata

Vi opbevarer og behandler dine data i overensstemmelse med GDPR. Dine oplysninger bruges kun til administration af kørekortforløbet og videregives ikke til tredjepart uden dit samtykke.

Klageadgang

Eventuelle klager bedes rettet skriftligt til Hjort Køreskole via e-mail. Hvis en løsning ikke opnås, kan klager indsendes til Forbrugerklagenævnet.

Ved at tilmelde dig et kursus hos Hjort Køreskole accepterer du ovenstående handelsbetingelser.

Sidst ændret: 18-05-2024 - Klokken: 16:33