HJORT KØRESKOLE

Din lokale køreskole.

OM HJORT KØRESKOLE

Velkommen Til Vores Køreskole Beliggende I Hjertet Af Glumsø

“Køreskolen drives af Betina & Brian Hjort Nielsen, vi bestræber os på at levere en sjov og lærerig oplevelse igennem hele kørekort forløbet.”

Hjort Køreskole tilbyder hurtige og fleksible kørekort forløb, vi tilpasser os dine behov og sætter altid kundens ønske i første række. Hos os går vi ikke på kompromis med kvalitet, vi garantere din vej til kørekortet er helt "iHjorten".

Hos Hjort Køreskole tilbyder vi også køretimer udenfor skoletider, samt både i hverdage og weekender, helt uden ekstra omkostninger!
Vi afhenter og bringer på skole, hjemme, job eller andet!
Vi tilbyder afhentning til kørelektioner indenfor 4700 Næstved og 4100 Ringsted

Vi holder til i Storegade 18, 4171 Glumsø

Checkmark

Undervisning foregår ved hjælp af projekter med fysisk præsentation af eget materiale.

Checkmark

Mulighed for afhentning ved f.eks skole eller job

Checkmark

Læring fra de bedste og sjoveste kørelærere

Flotte og driftsikre køreskolebiler

Kørekort - Kategori B

Lovpakke

Manuelt / Automat

12.995 kr.

4 Lektioner manøvrebane

29 Lektioner teori kl. 17 - 20

16 Kørelektioner på vej efter aftale

4 Lektioner køreteknisk

Fri online teori 4 måneder

Opdel din betaling - 2. betaling skal modtages inden udgang af 1. måneds teori.
Det koster ekstraordinært 500 kr. for opdelt betaling.

Det er meget almindeligt med 2-10 ekstra kørelektioner

Individuelt kan der være behov for tilkøb af ekstra lektioner, specielt ved længere ventetid til køreprøven.

Efter 4 måneder bortfalder online teori muligheden, og skal derfor betales på ny.
Efter 6 måneder bortfalder fysisk teori muligheden, og skal derfor betales på ny.

Klik her for at se alle vores hold

Ekstra udgifter

Færdelsrelateret førstehjælp

800 kr.

Ikke inkluderet i lovpakken

Har du allerede førstehjælpskursus? Så skal det originale kursus bevis vedlægges ansøgning om kørekort sammen med bl.a. lægeattest. Maksimalt 12 måneder gammelt. Gennemført hos autoriseret instruktør.

Leje af skolevogn til køreprøve

1.000 kr.

Inkl. 2 kørelektioner

Prøvegebyr til færdselsstyrelsen

1.170 kr.

Ekstra kørelektion af 45 min

570 kr.

1 kørelektion af 45 min

Kørekort - Generhvervelse

Generhvervelse ved kørselsforbud særlig køreundervisning

Kørekort indehaver mindre end 3 år

8.495 kr.

Teori ved følge af alm. hold over 7 uger

8 Kørelektioner på vej efter aftale

Ekskl. leje af skolevogn til køreprøve

Ekskl. prøvegebyr til færdelsstyrelsen

Fri online teori 4 måneder

Mulighed for tilkøb af turboforløb

Er alkohol, narkotika eller lignende involveret i frakendelsen af kørekortet, så skal et ANT-kursus være gennemført inden du kan påbegynde teoriundervisningen.
Tilmeld dig her

Efter 4 måneder bortfalder fysisk og online teori mulighederne, og skal derfor betales på ny.

Ring til os nu

Generhvervelse ved betinget eller ubetinget frakendelse

Kørekort indehaver mere end 3 år

4.495 kr.

Teori mulighed ved følge igangværende hold

2 Kørelektioner på vej efter aftale

Ekskl. leje af skolevogn til køreprøve

Ekskl. prøvegebyr til færdelsstyrelsen

Tilmeld dig her

Ring til os nu

Mød vores kørelærere og biler

Driving Instructor 1

Betina Hjort Nielsen

Seat - Maneultgear

Driving Instructor 2

Brian Hjort Nielsen

Seat - Maneultgear

Ofte Stillede Spørgsmål

Tilmelding via vores hjemmeside, find den dato for holdstart der passer dig bedst.
Eller kontakt os for tilmelding: [email protected] eller på tlf. 53 78 41 71

Efter aftale kan betalingen opdeles i to omgange. 50% inden start, og 50% inden udløbelse af måneden. Ved forsinket betaling uden aftale bortfalder retten til fortsættelse på holdet. Der refunderes kun i særligt ekstraordinære situationer.

Ja, vi tilbyder afhentning efter aftale. Det kan være svært at finde tiden til kørekortet, derfor er vi yderst fleksible, og forventer blot stabil mødepligt den anden vej. Vi tilbyder kun afhentning i Næstved, Ringsted og Sorø kommune.
Vi tilbyder også køretimer udenfor skoletider, samt både i hverdage og weekender, helt uden ekstra omkostninger.

Vi har 14 pladser i vores teorilokale, hvor vores kørelærere vil benytte sig af eget nyt materiale med projektor lærred til undervisning.

Vi bestræber os efter ca. 2,5 - 3 måneder, med forbehold for ventetid til teori og køreprøver.

Alle lektioner hos Hjort Køreskole undervises kun på Dansk.

På manøvrebaneaftalen fastsættes den første gang du besøger køreskolen. Ved udeblivelse kan du miste betalt tid, og der pålægges en selvrisiko på 2.000 kr for skader på anlæg eller køretøjer.

Når du tilmelder dig et teorihold, forpligter du dig til at deltage ugentligt i 10 uger. Fravær kan kompenseres med én selvstudie-session, men mere end ét fravær kræver overgang til et nyt hold.

Respektér dine køreaftaler og giv besked i god tid ved sygdom. Udeblivelse uden gyldig grund kan medføre en regning for tabt tid. Ændringer aftales med din kørelærer.

Bekræft din aftale om tid på glatbanen. Udeblivelse uden rettidig besked kan medføre en regning på 1.750 kr. Selvrisiko for skader er 2.000 kr.

Det er dit ansvar at møde op rettidigt med alle nødvendige dokumenter. Ved aflysning kræves 3 hverdages varsel, ellers pålægges et gebyr på 1.170 kr.

En times opvarmning før prøven anbefales. Sørg for at have øvet dig på tekniske spørgsmål. Afbud kræver 3 hverdages varsel, ellers pålægges et gebyr på 1.170 kr.

Se flere billeder

Har du lyst til at se flere billeder fra Hjort Køreskole?
Se fx. billeder af køreskolen, biler, teorilokaler osv.
Se flere billeder